Lépj szintet a webáruházaddal.
Kereskedj a modern kor elvárása szerint, úgy, hogy közben nem kelljen letolnod a gatyát

Igényeld Te is az ingyenes #E-ker Edzőtábort
Benne rengeteg másolható minta, motiváló sikertörténet valamint egy
extra: mitől lettek nagyok a nemzetközi multi webáruházak?  

Eddig már több mint 3124 vállalkozó kérte a #E-ker Edzőtábort képzéseit!
Eddig már több mint 3124 vállalkozó kérte a #E-ker Edzőtábort

Miért érdemes részt venni?

Miért érdemes részt venni?

Nézd meg a 30 másodperces összefoglalónkat a legújabb munkáinkról. Ellenőrizd saját szemeddel, hogy milyen minőségben dolgozunk.

Miért érdemes részt venni?

Nézd meg a 30 másodperces összefoglalónkat a legújabb munkáinkról. Ellenőrizd saját szemeddel, hogy milyen minőségben dolgozunk.

Miért érdemes részt venni?

Nézd meg a 30 másodperces összefoglalónkat a legújabb munkáinkról. Ellenőrizd saját szemeddel, hogy milyen minőségben dolgozunk.

Miről szól a Webáruház Indítás MiniAkadémia

Amennyiben feliratkozol az ingyenes anyagra a következő témákban fogsz
videókat valamint részletesebb információt kapni. 

Mi kell a sikeres webáruházhoz? Az e-kereskedelem alapvető és nélkülözhetetlen szükségletei, amelyek nélkül még véletlenül se vágj bele! 

Milyen egy jó webáruház? Technikai tudnivalók, webáruház rendszerek, funkciók, szerver és minden, ami ehhez kapcsolódik.

Logisztika, szállítás, beszerzés.  Melyik futárszolgálatot érdemes választani, hogyan működnek a külső logisztikai raktárak, mi az, hogy Dropshipping 

Bankkártyás fizetés, számlázás. Hogyan működik, mennyibe kerül, melyik bankot érdemes választani? Be kell-e kötni a NAV-hoz a számlázást? 

Jogi tudnivalók. Részletes információ, hogy milyen engedélyekre lesz szükséged, valamint, hogy mire figyelj oda, hogy elkerüld a bírságot. 

Értékesítés és marketing. Hol érdemes hirdetni és mennyit kell rá költeni? Milyen egy jó ajánlat, amire harapnak a vásárlók? 

GÁL PÉTER

A Galocaffe szakmai vezetője

20 éves korom óta foglalkozok e-kereskedelemmel. Idestova 10 éve.

Vezettem egy több mint fél milliárd Ft árbevételű webáruház portfóliót. (éves nettó árbevétel)
(www.diszkontdepo.com és a hozzá tartozó további 5 oldal)

A legnagyobb cégeknek fejlesztettünk webáruházakat így olyan cégekkel kerültem kapcsolatba mint a Szamos Marcipán, a Metlife Hungary, az ITL Group Zrt. a TRAP stb…

Több tíz millió Forintot költöttem el ügyfeleim hirdetésére a Facebook és a Google Ads rendszerében, így elég sok tapasztalatot gyűjtöttem online marketing és értékesítés terén is.

Ezt mondják a többiek,
akik már elvégezték a kurzust.

Varga Tamás 
Bankmonitor

Ivaskó István
Metlife Hungry

Pammer-Vén Balázs
Pensum Zrt.

Tanuld meg hogyan üzemeltess masszívan nyereséges webáruházat

Töltsd ki az űrlapot és perceken belül küldeni fogjuk az első videós anyagot.